Ziggo problemen
Iedereen heeft er wel eens last van gehad. Het kan zijn een storing op één bepaalde zender, het kan zijn een hele reeks zenders of helemaal geen zenders meer op uw televisie. Je hebt bijvoorbeeld last van strepen en blokken op het beeld. Vaak zijn dat problemen met slechte of niet goedgekeurde kabels. Als het signaal wel eens wegvalt dan kan het zijn dat het signaal naar die televisie te laag is.
Ziggo oplossingen
Oplossingen zijn vaak al in een paar minuten op te lossen door goede kabels te gebruiken en eventueel versterkers te plaatsen voor uw antenne signaal. En daar hebben wij ook oplossingen voor. Wij hebben meetapparatuur waarmee we het inkomend signaal kunnen meten, en kunnen zo stap voor stap naar de televisie meten om zo de storing te kunnen achterhalen. Ook de middelen om de storing op te lossen zijn bij ons in de auto’s aanwezig.
Ziggo modem
Voor het Ziggo modem is wifi één van de zaken die het modem uitvoert, maar het modem doet er nog veel meer onder andere telefoon, routering, IP-addressing, het inkomend signaal decoderen en wifi versturen met de interne antennes. Daardoor kan het zijn dat het wifi bereik van de modem niet optimaal is. Hij moet dus alles kunnen en dus niet 1 proces, maar 5 processen tegelijk. Daar zijn de routers / access points dan weer handig voor. Die doen alleen maar wifi versturen en zijn daar dus veel beter in.
Binnenkomend signaal
Het binnenkomend signaal van Ziggo is niet altijd toereikend om meer dan 2 televisies aan te sluiten zonder versterker. Bij Ziggo is het sinds kort heel belangrijk om retour geschikte versterkers te gebruiken - het liefst actief retour geschikt - om zo genoeg signaal te creëren voor meer dan 2 televisies. Wij beschikken over vakkundige kennis en de benodigde materialen om hiervoor de juiste oplossing te kunnen bieden.
Neem contact op:
Wilt u ook dat we langskomen voor een oplossing bij u thuis of op de zaak?
Bel of mail ons dan vandaag nog!